God kväll mina trogna läsare!

Mycket har hänt sedan min senaste aktivitet här på bloggen.... nästan 2år.....2 HELA år sen jag gjorde ett inlägg senast, men denna gån är jag tillbaka för att stanna och ge er så mycket inspiraton och recept som jag har!

Det har varit en hel del på jobbet men även i privatlivet som har gjort så att bloggen inte blivit prioriterad... men nu med en pandemi som ligger tungt över världen och jag jobbar mycket hemmifrån så får jag tid över till detta vilket är FANTASTISKT!!!! 

Jag har även under dessa 2år samlat på mig en hel del härliga bilder och recept, även ändrat om lite här i tema osv på bloggen. Har just DU några specifika önskemål på rätter eller recept du tycker att jag ska testa fram så är det bara att höra av dig till mig privat på mina socialamedier eller min mail (alecco@aleccos.com) 


Håll i er för nu KÖÖÖÖÖR VI!!

CIAO!